Εμπειρία πελάτη: πώς θα ξεχωρίσεις ανάμεσα σε άλλες επιχειρήσεις!

Απλά βήματα και συμβουλές για να είναι η εμπειρία πελάτη αξέχαστη στο κατάστημά σου!

εμπειρία πελάτη
Θετική εμπειρία πελάτη κι ανάπτυξη του καταστήματος πάνε μαζί. Είναι πολύ σημαντικό ο πελάτης να φύγει από το κατάστημα με την καλύτερη εντύπωση τόσο για τις υπηρεσίες όσο και για το προσωπικό.

Το λεγόμενο word of mouth, όσα μαθεύονται δηλαδή από στόμα σε στόμα βασίζονται κατά κύριο λόγο στην εμπειρία του πελάτη, γνωστό κι ως customer experience, κατά την παραμονή του στο κατάστημα. Παρόλ’ αυτά, η συνολική εμπειρία ξεκινάει ακόμα νωρίτερα. Από την πρώτη κιόλας στιγμή που θα βρουν το κατάστημά σου online. Στην πραγματικότητα, δεν είσαι ο μόνος που προσφέρει υπηρεσίες. Σίγουρα, όσο καλός κι αν είσαι στη δουλειά σου, υπάρχουν κι άλλοι πολλοί εκεί έξω.

Μπες στη θέση τους και σκέψου πως λειτουργείς εσύ σαν πελάτης. Αν για παράδειγμα, πας σε ένα εστιατόριο με τέλειο φαγητό αλλά απαίσιο service θα το επιλέξεις ξανά στο μέλλον;

εμπειρία πελάτηΒήματα για να προσφέρεις την τέλεια εμπειρία πελάτη:

Σκέψου πως θέλεις να νιώθουν οι πελάτες σου και χρησιμοποίησε το στον τόνο που θα υιοθετήσεις στα social media σου. Το brand που παρουσιάζεις online σχετίζεται με το φυσικό σου κατάστημα;

Φρόντισε το κατάστημά σου στη Funkmartini να είναι σωστά ενημερωμένο. Πολύ σημαντική πρώτη εντύπωση κάνουν φυσικά οι φωτογραφίες. Αν έχεις κάνει ανακαίνιση ή έχει προσθέσει νέες υπηρεσίες, καλό είναι να είναι εμφανές στο προφίλ σου. Επίσης, μεγάλη διαφορά κάνουν οι αξιολογήσεις. Ένας νέος χρήστης που δε γνωρίζει το κατάστημά σου, αφού δει τις φωτογραφίες θα συμβουλευτεί τις αξιολογήσεις. Τέλος, ένα μικρό κειμενάκι με λίγα λόγια για το κατάστημα μετράει πάντα υπέρ σου.

Μόλις ο πελάτης, κλείσει το ραντεβού του λαμβάνει επιβεβαιωτικό e-mail μέσω της Funkmartini. Στη συνέχεια, στέλνεται αυτοματοποιημένο sms υπενθύμισης την προηγούμενη μέρα του ραντεβού. Με αυτόν τον τρόπο, δημιουργείς ένα πιο επαγγελματικό κι οργανωμένο προφίλ για την επιχείρησή σου κι ο πελάτης αισθάνεται πιο σίγουρος για την επιλογή του.

Και κάπου εδώ ξεκινάει η εμπειρία πελάτη στο κατάστημά σου!

//media.giphy.com/media/ygApsY3J90xlLGOkGO/giphy.gif

Κατά την άφιξή του στον χώρο η πρώτη εντύπωση θα παίξει καθοριστικό ρόλο. Υποδέξου τον με χαμόγελο και χαιρέτησέ τον ακόμα κι αν είσαι απασχολημένος με κάποιον άλλον πελάτη. Στη συνέχεια, πρόσφερέ του κάποιο ρόφημα ή καφέ.

Κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας, θυμήσου πως πρέπει να τον ρωτάς και να τον ενημερώνεις συνέχεια για το τι πρόκειται να κάνεις, ώστε να είσαι σίγουρος πως θα έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα. Ταυτόχρονα, δώσε συμβουλές για το πως θα φροντίσουν τα μαλλιά, τα νύχια ή το πρόσωπο μετά το τέλος της επίσκεψης ή πώς θα διατηρηθεί το αποτέλεσμα περισσότερο.

Μόλις ολοκληρωθεί, η υπηρεσία βεβαιώσου ότι είναι χαρούμενος με το αποτέλεσμα και φρόντισε να τον αποχαιρετήσεις, πριν φύγει από το κατάστημα. Ας υποθέσουμε, ότι όλα έχουν πάει τέλεια μέχρι εδώ και έχεις προσφέρει το τέλειο customer experience. Δεν είναι η στιγμή να επαναπαυτείς. Αν δε θυμίσεις στον πελάτη την παρουσία σου σε εύλογο χρονικό διάστημα, πολύ πιθανό να σε ξεχάσει.

Εδώ υπάρχουν δύο εναλλακτικές. Από τη μία, ένα ευχαριστήριο e-mail την ίδια ή επόμενη μέρα για την προτίμησή του. Αν επιθυμείς, μπορείς να προσθέσεις κάποια προσφορά αν κλείσει το επόμενο ραντεβού άμεσα ή αν δοκιμάσει μια νέα υπηρεσία. Από την άλλη, μπορείς να επιλέξεις ένα e-mail follow up, με το οποίο θα δείξεις ενδιαφέρον και θα συμπεριλάβεις τα tips που μοιράστηκες κατά τη διάρκεια του ραντεβού.

Τέλος, μην ξεχνάς πως μέσω της Funkmarirtini και του Funkmartini Μanager έχεις πολλές παραπάνω δυνατότητες για τη διαχείριση του πελατολογίου σου. Μπορείς να καταχωρήσεις τυχόν αλλεργίες ή προτιμήσεις του πελάτη, όπως πώς πίνει τον καφέ του ή τι βαφή χρησιμοποίησες την τελευταία φορά. Επίσης, μπορείς να προσθέσεις τα γενέθλια του πελάτη και να του στείλεις ένα προσωποποιημένο e-mail, που θα εκτιμηθεί πολύ.

Μέσω του Funkmartini Manager, μπορείς να δημιουργήσεις εξατομικευμένη καμπάνια sms ή e-mail φιλτράροντας, πόσο καιρό έχουν να έρθουν στο κατάστημα, ποια υπηρεσία έχουν κάνει ή ποια θα ήθελες να προωθήσεις. Στήνοντας τέτοιες στοχοποιημένες καμπάνιες, είναι πιο εύκολο να κεντρίσεις το ενδιαφέρον του πελάτη, καθώς ανταποκρίνεσαι στις ανάγκες του. Συνήθως, με μια δελεαστική προσφορά, που δεν θα είναι ζημιογόνα για εσένα, η πώληση κι η επιστροφή του πελάτη στην επιχείρησή σου γίνεται ακόμα πιο εύκολη.

Κάνε κάθε πελάτη να νιώθει ξεχωριστός και χαρούμενος. Χτίσε σχέση εμπιστοσύνης και δείξε του πως είσαι αυθεντία στη δουλειά σου. Τέλος, φρόντισε η συμπεριφορά κι ατμόσφαιρα που επικρατεί στο κατάστημα να βοηθά τον πελάτη να χαλαρώσει και να απολαύσει τις υπηρεσίες του.

Για συμβουλές κι απορίες συνδέσου μαζί μας στο Facebook ή επικοινώνησε μαζί μας στο 216 200 5275 | 216 200 5269.